نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3144
-
الف
+

«سونامی» به آی فیلم 2 می آید

فلم سینمایی «سونامی» در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «سونامی» به کارگردانی «میلاد صدرعاملی» شنبه 28 جدی(دی) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«سونامی» اثری درام و ورزشی به تهیه کنندگی «علی سرتیپی» و نویسندگی «محمدرضا صدرعاملی» و «علی اصغری» در سال 1397 خورشیدی تولید شد.

این فلم درباره زندگی «مرتضی نژادی» یک بازیکن قدیمی تیم ملی تکواندوی ایران را روایت می کند که اکنون بعد از هفت سال دوباره به تیم ملی بازگشته تا شاید این ‏بار بتواند به حقش برسد.

از طرفی یکی از بازیکنان تیم ملی تکواندو به نام «بهداد» که به «سونامی» معروف است، سخت مصروف تمرین است که در مسابقه‏‌ انتخابی بازی‏ های المپیک برنده شود و به المپیک راه پیدا کند و ورود مرتضی به تمرینات تیم ملی باعث می‏‌شود تا بهداد با یک رقیب جدی روبه‏‌رو شود.

فیلم «سونامی» برای نخستین بار در سال ۱۳۹۷ خورشیدی در سی و هفتمین دوره جشنواره فلم فجر به نمایش درآمد.

«بهرام رادان»، «رعنا آزادی ور»، «مهرداد صدیقیان»، «فرشته حسینی»، «محمدرضا غفاری»، «امیرمهدی ژوله»، «علیرضا شجاع نوری»، «علیرضا ورزنده» و ... از جمله بازیگران این فلم سینمایی می باشند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 19:45 شام به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر